Testat tuggpinnar.

on Monday, April 18, 2011
Jag är med i testpanelen på foderbilen.se. Under helgen har vi testat Smakrika tuggpinnar med kycklingkött. Klicka på bilden så kommer du till varan direkt.

Min vovve är ju en cockerspaniel, och dom är ju inte kända för att vara kräsna precis. Men jag måste ändå säga att vi gillade produkten båda två. Det luktar lite när hunden äter på den, men det är ingen fara alls. Och huvudsaken är ju att vovven tycker att det luktar gott.


Tuggmotståndet är två av tre möjliga och jag tyckte att det var helt lagom. Lilla vovven hade att göra en bra stund. Testade tuggbenen på en dvärgpudel också som är lite mer kräsen, men även han gillade tuggpinnarna.



Jag kan efter att ha testat tuggpinnarna säga att jag gillar dessa mer än bara "vanliga" tuggpinnar.

Helt enkelt för att jag har inte märkt att lilla vovven har reagerat negativt på dom, och att hon var sysselsatt en bra stund. Vovven gillade dom verkligen. Att det fanns något (ser ut som bacon) runt tuggpinnen var roligt för vovven att gnaga av. Även priset är helt okej.

Bästföredatum är en bra bit över ett år, tummen upp för det! Skulle jag betygsätta dom så skulle den få fyra VOV av fem möjliga. Orsaken till att det inte blev fem är helt enkelt att jag skulle vilja ha större förpackning!


Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment