Inredningstips tack.

on Tuesday, April 12, 2011
Förra året inredde jag balkong med ett summelsurium av växter. Hade ingen direkt plan utan bara gjorde. Jag blev tillräckligt nöjd för att ha det så den sommaren. Men nu vill jag ha en balkong som jag har saker på som jag tycker om och som är vackra att titta på. Jag har två röda badenbaden, balkonglådor (mörkgröna) och lite krukor. Har även ett jättetrist parasoll som jag är redo att kasta bort o köpa nytt. Sen är jag skittrött på balkonglådorna eftersom att jag haft dom i flera år nu. Kanske ska investera i något annat, nytt. Har tänkt att köpa fuskgräs eller plattor till golvet för att göra det mysigare.Vill också ha några lyktor att tända på ljumma sommarkvällar. Funderar på att försöka få tag i ett gammalt symaskinsunderede som jag vill måla vitt för att ha lite blommor på.
Sen tar fantasin slut.

Har du några ideér eller förslag så får du gärna skriva i kommentarsfältet.

Jag gillar shabby chick och att återanvända saker. Även att blanda modernt med loppisfynd.

Jag behöver verkligen hjälp! Har total idétorka.

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment