Slut på rinnandet!

on Wednesday, April 27, 2011


Jag fullkomligen älskar mitt område och mitt boende. Har inte heller haft klagomål när det gäller olika saker som fastighetsskötaren har hand om.

Men...


Jag tog kontakt via mail på måndagen i förra veckan angående att kranen i badrummet rann pga en trasig packning.

Han kom först idag och åtgärdade det.


Samtidigt så påminde vi honom om vårt duschhandtag som det var en spricka i redan när vi flyttade in. Vattnet sprutar åt diverse håll när man duschar.

Vi flyttade in för tre år sen..! Jag har då och då påmint fastis om att den fortfarande läcker.


Idag när han var här så säger han, hör och häpna, - Det kanske går att laga med superlim.....?

Ibland tror man inte på vad man hör. Herregud, med tanke på vad det kostar att bo här så blir man ju bara häpen. Nej, nytt ska det vara!


Fastis är en riktig go gubbe annars, urgöteborgare och älskar att stå och samtala med hyresgäster som han träffar på.

Inget fel med det, om man jobbar lite mer än man pratar. Då är det bara trevligt. Men vår fastis är: Mycket snack och ingen verkstad.


Men men, det är såna smällar man får ta.

Är glad iallafall, ska bli härligt att slippa en rinnande kran och en dusch som blöter ner allt.






Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment