Att få paket är funny, funny, funny!! :)

on Thursday, April 28, 2011
Igår kom brevbäraren med paket.



Fick mina linser som jag för första gången beställt på nätet. Jag beställde från Netlens.se och jag kommer nog att fortsätta att beställa därifrån. Deras priser var överlägsna när jag jämförde olika på nätet.



Jag fick även hem ett par nya glasögon från Lensway.se vilket alltid är lika roligt! :)



Det här med paket är alltid roligt.
Idag kom brevbäraren med ett större paket. (fråga mig inte varför han tar med sig mina paket och lämnar dom direkt till mig i dörren, annars får jag alltid gå till ett utlämningsställe)



Trots att detta paketet inte var till mig, utan till min dotter så blev jag sådär extra glad.
Äntligen kom hennes Palladium som vi beställde på nätet.









Man ser dessa skor på alla, och jag kan tycka att det faktiskt kan vara riktigt snyggt med rätt kläder till.



Som sagt..paket är alltid roligt att få!



Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment