Dom ljuger på tv!

on Tuesday, April 12, 2011

Tittade på ett avsnitt i helgen på tv6play av serien : "Nu blåser vi Sverige". Tittade tillsammans med en till Göteborgare och även en Stockholmare. Varför berättar jag det då? - Enbart för att jag precis hörde från tv:n som står och skvalar i bakgrunden: "SE PROGRAMMET SOM GÖTEBORGARNA SKRATTAR ÅT".


Vill bara klargöra att sämre skit var det länge sen jag såg. Vem ville egentligen se det på playkanalen i helgen? - Jo, Stockholmaren såklart! Har svårt att tro att det finns nån (förutom fjortisar kanske) i Götet som vill se det. Jag kan bara beklaga att jag slösade bort min värdefulla tid på att se ett avsnitt!


Summan av kardemumman blir alltså att - Nej, göteborgarna skrattar inte åt det, för vi har humor!


Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment