Historien om linserna. Del 5. (eller nåt)

on Thursday, April 7, 2011


Tidigare inlägg om detta hittar du här.


Idag skulle då vänsterlinserna ha kommit. Funderade på om jag skulle ringa och fråga eller inte, men var ju tvungen att få reda på det.

Ringde, och naturligtvis så har dom inte kommit. Först så hittade hon mig inte ens i datorn..

Nej, jag kommer inte att fortsätta att vara deras kund. Men jag baske mig ha de provlinser som jag ska ha innan jag lämnar dom åt sitt bistra öde!

Ska beställa på nätet istället nu iallafall. Kommer ochså att meddela butiken ifråga om att jag inte tänker fortsätta som kund hos dom.


Det verkar ju som om de inte har lärt sig datasystemet, därför så blir det fel hela tiden.

Kanske dom borde skickas på kurs så att dom kan ge service till folk istället för felbeställningar/uteblivna beställningar.


Döm om min förvåning när jag såg att dom har skaffat ny hemsida.

Det var ju bra att dom hade råd till det (not) även om jag tror att dom pengarna hade varit bättre att använda på utbildning av personal.

Jag ska ringa dom imorgon för att se om linserna har dykt upp hos dom, sen skiter jag högaktningsfullt i dom faktiskt.

Förbaskade glasögonfabriken!


Carpe Diem!


0 comments:

Post a Comment