Idag kommer resultatet.

on Monday, October 15, 2012
Har tänkt på rottweilern som attackerade en 6-årig pojke i Brunnsparken, Göteborg som du kan läsa om här.

Idag står det i gp.se att hunden har genomgått mentaltester.
Resultatet kommer idag.
Polisen kommer också att höra pojken och hans familj för att se om det blir mer klarhet i händelsen.
Konstigt att dom inte har gjort det redan kan man ju tycka.

Om hunden var min så hade jag tagit bort den.
Jag hade aldrig kunnat lita på min hund igen efter en sån händelse.
Där spelar det ingen roll hur mycket jag än älskar min hund, har den gett sig på en människa så har den.

Hela händelsen är en stor sorg.
Både för den lille pojken och hans familj, men även för tjejen som äger hunden och han som var ute med den när händelsen inträffade.

Kanske det kan få några att verkligen tänka över vem dom lämnar över ansvaret till när de behöver hundvakt.
Isåfall så kanske det trots allt ger nånting gott ändå.

Carpe Diem!


0 comments:

Post a Comment