Fodral, skal och mobilväskor till iPhone 5!

on Tuesday, October 16, 2012
Jag har skrivit om idiwa.se förut.

Det inlägget kan du läsa om här.
Har ett mobilskal därifrån som jag tycker är skitsnyggt och som jag verkligen är nöjd med.
Priserna är mer än överkomliga där.

59:- kostade detta skalet.
I verkligheten är det ännu snyggare!
Just detta är till iPhone 4s.




 
Nu såg jag att dom har fått in iPhone 5 skal och fodral!
 
 
 
Dom har också mobilväskor.
Jag älskar mobilväskor!
Har en i ljusbrun mocka som jag har använt så att den snart har tjänat sitt syfte.
 
Funderar på att införskaffa denna:
 
 

Okej.
Jag har inte iPhone 5 (ännu).
Men jag har iPhone 4s och det finns en sak som jag retar mig på när det gäller den mobilväskan jag har.
Jag får inte plats med mer än mobilen i den!
 
Dessa mobilväskor (mobilhalsband) är lite större eftersom att iPhone 5 också ska få plats i.
(Alla med iPhone kan ju använda denna mobilväskan.)
Och det är ju perfekt för mig och min iPhone 4s!
Skitbra att kunna få plats med busskort, körkort, bankkort osv!
 
Just denna mobilväska finns såklart i flera färger.
 
En annan sak som ska uppmärksammas är att detta är den dyraste mobilväskan, och den kostar bara 99:-!
Det kostade inte den som jag har hemma kan jag säga, den kostade betydligt mer!
 
Kolla in idiwa.se.
En väldigt bra sida!
 
Carpe Diem!
 

 
 
 

0 comments:

Post a Comment