Filminspelning.

on Thursday, October 25, 2012
På eftermiddagspromenaden med hunden så gick jag förbi en tomt, en liten gård där det vanligtvis brukar vara helt dött.
Man ser aldrig människor där.

Idag såg jag på håll att det rörde sig mycket folk där, så jag var ju tvungen att gå och titta såklart.
På vägen såg jag en massa lastbilar, skåpbilar och annat som var parkerat runtomkring och tioöringen började trilla ner.

Filminspelning såklart.
Kunde först inte avgöra vilken film det kunde vara, men tänkte på Håkan Hellströms "Känn ingen sorg".

Blev förvillad av att en arbetare hade en jacka som det stog Irene Huss på, men fick det sen bekräftat att det var Håkans film.
Hade inte min kamera med mig, men tog lite bilder med mobilen:

Tror att detta är ryggtavlan på Adam Lundblad som spelar huvudrollen Pål i filmen som baseras på Håkans texter.
(Han som spelade Benjamin i "Torka aldrig tårar utan handskar")







Det är kul när det händer lite saker i området.
Filmen har premiär i februari 2014.
Jag ska ju såklart se den eftersom att mycket spelas in i området där jag bor!

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment