Vår, sneakers och ballerina.

on Monday, April 30, 2012

Våren är här på riktigt nu.
Och det innebär att vårskorna har kommit fram på allvar från garderoben.
Glatt varierar jag mellan mina olika sneakers och är lycklig.

Men.....

Man får aldrig nog av skor, eller hur?
Måste införskaffa ballerinaskor snart för lata sommardagar.
Har ju tidigare skrivit om Sveas snygga ballerina som jag är supersugen på, men kan även tänka mig ett par från Lacoste.
Kolla här:


Helt okej tycker jag.
Sen har jag nu sett denna modellen på converse:


Skitsnygga tycker jag.
Hittar dom dock bara på olika bloggar och inte i nån affär.
Antingen så är det jag som är urusel på att surfa (och det är ingen omöjlighet alls)
eller så är dom fejkconverse helt enkelt.

För ingen skriver var dom har köpt dom, en skrev att det är förra årets modell och att den utgått ur sortimentet, men visste inte vart hon hade köpt dom.
Osar lite katt där.

Men oavsett så är dom snygga.
Nån som vet något? Finns dom att köpa i affär, antingen en "riktig" eller på nätet?
Och nej, inte Tradera tack. :)


Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment