Fototidningar.

on Thursday, April 12, 2012
Det blir mycket fototidningar, foto på nätet, läsa, fundera, leka med kameran.

Beställde två nummer av "Digitalfoto" på tidningskungen.se
Tycker att den tidningen inte alls levde upp till mina förväntningar alla.
För det första så är det alldeles för mycket annonser i den och jämförelser mellan olika stativ eller andra fotorelaterade produkter.

Det är inte det jag är ute efter när jag köper en tidning, jag vill lära mig fota, inställningar, slutartider osv.
Och framför allt vill jag ha användbara tips.

Så jag får nog leta vidare i tidningsdjungeln innan jag hittar den tidningen som blir min absoluta favorit.

Börjar inse att jag borde köpa tidningar på engelska istället, dom verkar vara så mycket bättre.
Engelska-lexikon någon?
Får väl gå i kurs i det med. :s

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment