Tragikomiskt.

on Thursday, April 19, 2012

 
Kvällstur med vapendragaren.

Träffar på tant pillertrillare som sitter med sin hund där vi går förbi.
-Haha, utbrister tanten pillertrillaren, du har varit tvungen att ta på henne kläder!!

- Njae, hon har en reflex på sig eftersom att det är mörkt och jag är rädd om henne, svarar jag leende och stannar.
Kan lukta mig till att tant pillertrillare har nåt hon vill säga.

Sen får jag höra hennes åsikt om vad hon tycker om min hund och hur hon ser ut.

Tanten pillertrillaren sitter med sin hund som är smutsig, tjock och oborstad.
Eftersom att jag inte tycker att man är en särskilt trevlig människa när man tvingar på andra sin åsikt när man inte har bett om den så avslutar jag det hela med att stolt tala om att min lilla vapendragare är en fd världsmästare, dessutom den vackraste cockern jag vet.
Kommer man från bra linjer så gör man liksom.
Tanten pillertrillaren tappar hakan och blir riktigt förnärmad.
Varför kan man undra, jag uttryckte bara min åsikt.
inte om hennes hund, utan om min egen.

Så här kan du titta lilla tant pillertrillare på ett riktigt trevligt klipp:

Vad ska man säga.
Jag är glad att tanten har sin tjocka hund så att hon har nån som tycker om henne och att hon har någon att tycka om.
För i mina ögon så är hon bara tragisk...

Och jag, jag är sjukt stolt över att vara min vapendragares matte!

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment