Jag lyssnar.

on Tuesday, April 17, 2012
När jag gick i första och andra klass i grundskolan så älskade jag när fröken läste högt ur någon bok för klassen.
Ibland var jag helt inne i vad hon läste och ibland försvann jag in i min egen värld och missade precis allt.
Men jag älskade dom stunderna.

Nu har jag börjat lyssna på ljudböcker i mobilen, och forfarande är jag antingen inne i bokens handling eller så är jag i min egna värld.
Men till skillnad från när jag var liten så kan jag ju nu spola tillbaka om det är så att jag missar en bit.

Vill rekommenera två böcker av Mikael Hjort och Hans Rosenfeldt.
Den första jag lyssnade på var "Det fördolda":



Blev väldigt glad när jag hittade en bok till. "Lärjungen":



Om man klickar på omslagen så kommer man till adlibris så att man kan läsa om dom.

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment