Slutet och resultatet närmar sig!

on Thursday, September 22, 2011
Detta är matsalsgruppen som jag håller på att göra iordning till mitt kök.
Tröttnade på IKEA:s Nordenbord, som har varit jättebra när alla barnen bodde hemma och deras kompisar och respektive skulle ha mat.
Men en ny tid är inne, och nu är det mindre folk som sitter vid bordet. Men detta går att få dubbelt så långt med hjälp av utdragsskivor.
Så det funkar när det är mycket folk också.

Nu har jag "bara" två stolar kvar att måla och slipa, sen ska det inhandlas gardiner, tyg till stolssitsarna, en ny lampa och matta.
Har nu en massa projekt på gång.
Måste lugna mig lite.
Först ska detta bli färdigt (men under tiden så syr jag till barnbarnet) sen har jag nya ideér och nya projekt som ska dras igång.
Har förresten anmält mig till en fotokurs nu i höst. Hoppas det fanns platser kvar bara, har inte fått det bekräftat ännu.

Resultatet av bord + stolar kommer jag förmodligen att lägga upp bilder på till helgen eller i nästa vecka.
Då kommer också en sammanräkning på vad det hela har kostat.



 



 



Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment