Buzzar om Digster!

on Friday, September 23, 2011
Jag är en Buzzador.
Vad är det kanske du undrar. Det är bara att klicka på loggan så får du förklaringen.


Jag har fått förmånen att få prova på Digster, kostnadsfritt i 6 månader.


Vad är Digster?
Jo, det är en tjänst som helt enkelt sätter ihop olika musiklistor inom just din musikgenre.
Det är människor som har en gedigen musikerfarenhet och detta underlättar för människor som mig tex.
Jag gillar Spotify, men det som gör att jag kanske inte lyssnar på musik där så mycket är att jag inte orkar fixa låtlistor med musik som jag själv tycker om.
Genom Digster så slipper man nu detta.
Jag reggade mig på Digster igår och kollade igenom det hela lite snabbt, och det verkar verkligen vara en bra sak alltså!
Där får man fylla i lite olika saker och sedan plockas musiklistor fram till dig.
Man kan som sagt använda sig av Spotify för att spela upp dom, det spelar ingen roll om du har Spotify free eller premium, det fungerar lika bra med vilket som.

Sen kan du också använda dig av Wimp och Itunes.
Jag kommer dock att använda mig av Spotify under perioden som jag ska buzza (göra reklam för) Digster.

Vill du också testa?
Skriv i kommentatorsfältet så får du en gratiskod av mig, så har du också tjänsten fritt i ett halvår!!
Låter det för bra för att vara sant?
Det kanske det gör, men det ÄR faktiskt sant!

Jag kommer att fortsätta att skriva inlägg om tjänsten, vad jag tycker (bra eller dåligt), och hur jag upplever det hela.
Så återkom om du vill veta mer!

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment