Nästan bättre än julafton!

on Friday, September 23, 2011
Imorgon går Gbgmamman på Bok&Biblioteksmässan.
Jag ser fram emot det väldigt mycket. Sitter just nu och kollar programmet för montrarna.
Man kan möta Annika Östberg 10.00-10.30.
Det skulle vara väldigt intressant eftersom att hela Annika Östberghistorien har fascinerat mig i många år.
Besviket ser jag att Rickard Wolf kan man också möta, precis samma tid, 10.00-10.30.

Hade velat se båda två, men det blir nog Annika som vinner den kampen.
Fast först och främst får vi ju se hur lätt (svårt) det blir att få gubben att vakna så att vi kommer iväg imorgon, helst så tidigt som möjligt!

Även Mia Törnblom kan man se 10.00-10.30. För mig går hon fetbort! Efter att ha läste hennes bok "Så dumt!" så är jag inte alls intresserad av henne. Varför? Jo, jag anser att hon i den boken förskönat sitt liv som missbrukare. Visst är det bra att vara positiv, men det är ganska så viktigt med sanningen med den brutala råhet som ett liv i missbruk faktiskt innebär.
Och just den biten missade hon och är därför ingen favvoperson för mig.

Får väl försöka klicka kort på Dogge Doggelito, Morgan Alling, Täppas Fogelberg, Leif GW Persson, Fredrik Skavlan, Dolph Lundgren (njae), Glenn Hysén, Ralf Edström, Glenn Hysén, Ralf Edström, Henrik Schyffert, Fredrik Lindström, Lasse Åberg, Marcus Birro, m.fl.

12.30-13.00 hittar man Carl-Einar Häckner i monter B05:60. Han är en fantastisk krönikör, det kanske inte alla vet, men jag gillar både det han gör på Lisebergsscenen och det han skriver.

Detta kommer iallafall att vara min ambition + 3000 saker till. Sen får vi väl se vilka man hittar och vilka man glömmer.

Jag ser fram emot imorgon iallafall.

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment