Buzzador.

on Wednesday, September 28, 2011
Jag är Buzzador.
Du kanske inte vet vad det är. Har därför kopierat en text från Buzzadors hemsida:

"Är du en nyfiken person som tycker om att prova nya produkter och tjänster?


Pratar du med dina vänner regelbundet både fysiskt och online, genom bloggar och sociala nätverk? Bra, då kan Buzzador vara något för dig!


Genom att vara med i våra kampanjer skapar du spännande möten mellan dig, dina vänner och olika produkter och tjänster. Som Buzzador får du möjlighet att, tillsammans med dina vänner, testa och påverka nya produkter och tjänster innan de kommit ut på marknaden.


Som Buzzador sprider du budskap om produkterna till vänner och bekanta öga mot öga, via din blogg, Facebook, Twitter eller andra forum och kanaler som du är ansluten till. Rapportera sedan dina erfarenheter av kampanjen och produkten på vår hemsida. Du kan också skicka in bilder och filmer från dina buzzningar som sedan publiceras på produktens kampanjsida."

Jag har haft förmånen att få testa en mängd olika varor/tjänster, och det är alltid lika roligt!
Vill du också bli Buzzador?
Klicka då på ikonen uppe till vänster så hamnar du rätt.


Nu har jag fått hem veckotidningen "Allas" i brevlådan för att läsa och se vad jag tycker om den.
Ska göra lite kaffe och frukost och börja min läsning. Bilder kommer på det.


Carpe Diem!



0 comments:

Post a Comment