Breaking News!

on Thursday, September 22, 2011
Igår i direktsändning i "Breaking News" så hade Filip och Fredrik druckit sig fulla i direktsändning.
Jag brukar kolla på dom på kvällarna, men just igår så blev det inte så, så jag missade detta såklart.

Tanken som Filip o Fredrik hade var att ge upprättelse åt nån kvinna som hade blivit dömd för rattfylla. Hon hade hävdat att hon hade druckit efter att hon hade kommit hem.
Men trots att både Filip o Fredrik blev berusade så nådde dom inte målet på 2.37 promille.
Fredrik kom "bara" upp till 1.43 promille.

Och nu kraxar folk som tycker att detta är helt omdömeslöst att sitta och dricka sig full i tv. Det är tydligen skandallöst och fruktansvärt hemskt att göra på detta viset.
Men jag kommer att tänka på nåt program med Aschberg som gick för några år sedan.
Då skulla han visa hur man körde bil i nyktert vs. onyktert tillstånd.
Han blev också ganska så packad, men jag kommer inte ihåg att folk började gapa då.
Men det verkar ju som om folk i allmänhet retar sig på Filip o Fredrik.
Varför vet jag inte, jag tycker att dom är ganska sköna killar!

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment