Tävling i höstmörkret!

on Wednesday, November 9, 2011

Nu är det höst.
Mörkret är grått och mörkt och man kurar gärna upp sig i soffan med en kopp thé i handen och en filt över benen.
Då kan det vara himla trevligt att titta på någon mysig film!

Därför lottar jag ut två DVD-filmer till en vinnare. 

För att delta och (kanske) vinna ska du:

1. Lägga upp tävlingen på din blogg. (använd gärna min bild och text) 
    Länka till min  blogg
2. Bli följare av min blogg.

Vinnare dras och presenteras den 20 November 19.00.
Jag tävlar om två st DVD-filmer hos Gbgmamman!


Sahara 

Äventyrssökaren Dirk Pitt (spelad av Matthew McCoaughey) reser till Afrika för att leta efter ett gammal krigsskepp mitt i Sahara. Pitt och hans kompis, Al Giordino (spelad av Steve Zahn), lyckas stoppa mordförsöket på Doctor Eva Rojas (spelad av Penélope Cruz), en doktor från WHO som försöker undersöka varifrån en viss sjukdom kommer. Det är nu upp till Pitt och Al att hitta krigsskeppet samtidigt som Doctor Eva Rojas verkar hamna i trubbel hela tiden.

 Oliver Twist:

Roman Polanskis version av Charles Dickens gamla klassiska historia om hur en föräldralös pojke blir uppfostrad till ficktjuv.


Lycka till!

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment