Digster. Gbgmamman rekommenderar INTE.

on Tuesday, November 1, 2011
Jag är Buzzador.
Det innebär att jag med andra får prova olika varor eller tjänster för att sedan sprida reklam om det.
Om reklamen blir bra eller inte, det spelar ingen roll, jag sprider det som är min åsikt.

Nu har jag fått prova på Digster.
Digster är en musiktjänst som hjälper dig att få färdiga spellistor i Spotify eller iTunes.

Jag var helt lyrisk innan jag hade testat tjänsten, var helt lyrisk prcis efter att jag hade testat den.
Sen liksom var jag inte intresserad mer.
Det första lyriska var bara nyhetens behag, och det tog slut ganska så omgående.
Jag lyssnar på Spotify hela tiden, men jag vill ha mina egna listor, eller välja precis det som jag för tillfället känner för.
Kom således fram till att detta var inget för mig.

Har ändå försökt att få folk intresserade av tjänsten. Alla erbjöds 6 månaders gratis medlemsskap utan vidare förpliktelser.
Men helt otroligt nog så har ingen varit intresserad.
Inte intresserade alls.
Trots det faktum att jag har buzzat för folk i massor av olika åldrar så har inte en enda nappat på det.

Så min slutrapport om Digster blir:
- Har du massa pengar över så kan du ju lägga det på sånt som Digster, annars kan man skänka det till välgörande ändamål eller liknande.
För det gör ju att du iallafall får lite valuta för pengarna.

Ledsen Digster men jag rekommenderar inte er tjänst.
Helt enkelt för att jag inte ser behovet av det.
Knske ändrar jag mig under mina återstående 5 månader som jag har mitt konto hos er, men nej, det är knappast troligt.

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment