En mycket bra dag!

on Saturday, November 12, 2011
För ett par månader sen så köpte jag biljetter genom Let´s Deal till Göteborgshjulet, men har inte haft tid att utnyttja dom.
Om jag har haft tid så har vädret varit uselt och har vädret varit bra så har inte jag haft tid.

Men idag stämde ekvationen helt. Jag hade tid och vädret var kanonfint. Superblå himmel och strålande solsken.

Kanske inte den bästa aktiviteten att utföra då man som jag kanske är sjukt höjdrädd. Klarar knappt av att åka pariserhjulet på Liseberg..
Men jag hade ju såklart kameran med mig och det var lättare att åka runt när jag hela tiden fotade. Sen att kanske fem bilder av 350 blev bra spelar ingen roll. 
Är mycket nöjd med att jag har gjort det. 
Och tredje varvet, ja då kunde jag tillochmed slappna av och njuta av utsikten utan kameran i ansiktet.
Är jätteglad att jag nu äntligen har åkt den!





När man tittar på fotona så kan man knappast tro att det är i mitten av November snart.
Tycker det doftar vår lång väg!


Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment