Massa vill-ha-grejer!

on Wednesday, May 16, 2012
När man blir såhär biten av nånting som jag har blivit at att fotografera så är det svårt att inte bli "ha-galen"!

Ju mer man lär sig, desto mer vill man utforska och prova på olika saker.
Det innebär att man får tillverka vissa saker själv för att se om man tycker att det är roligt och om det är värt att lägga pengar på att köpa in saker.

Följande är dom saker som jag just nu vill ha.
Får väl se vad jag köper in.
Fyller år i sommar, då kanske man kan önska sig lite fotoprylar!

Klicka på bilderna så kommer du till kaffebrus (onlineaffär) där jag har hittat prylarna till bra priser.
Utom objektivet som jag hittat på netonnet.



7i1 reflexskärmar.





* Suckar och drömmer vidare*

Det första jag kommer att köpa är kameraremmen.
En sån behöver jag verkligen, avskyr remmen som följde med kameran.

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment