Foto, modeller och tyska turister.

on Sunday, May 13, 2012
Vi kom igång lite senare än vi hade planerat med dagens fototillfälle.
En av tjejerna jag skulle fotografera hade jag inte träffat innan, men det visade sig vara en helskön tjej så det blev bra alltihop.

Solen sken från en underbart blå himmel, solen strålade och på fotona ser det ut att vara sköna, varma sommardagar.
I verkligheten blåste det rejält och det var kallt!

Mina minimodeller var otroligt duktiga och klagade ingenting trots att dom frös och fick gåshud.
Ingenting man ser på bilderna.
Ett stort tack till er!

Utan er hade det inte fungerat!

 Tyska Turister och andra vanliga invånare i Majorna/Masthugget slängde fram mobiler och digitalkameror och tog lite bilder, men det kunde man ju bjuda på.

(säger jag, det var ju inte mig dom fotade, hehe)


Vernissage på Sjöfartsmuseét den 30 Maj.

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment