Sparade lite pengar.

on Wednesday, March 7, 2012

Jag har tidigare vunnit glasögon hos Lensway vilket har varit jättebra.

Men nu skulle jag beställa nya linser vilket jag alltid gör hos Netlens.
hade fyllt i alla uppgifter och skulle trycka på "Till kassan" när jag fick en infall att kolla linserna på Prisjakt.se.
Tänkte att det kan ju inte skada.

Döm om min förvåning när jag såg att pga. ett erbjudande hos Lensway så låg deras pris på två askar linser nästan 150kr under Netlens.

Gissa var jag gjorde min beställning?

Kommer alltid att först göra en sökning på prisjakt innan jag köper nåt på nätet vad det än är, för erbjudanden och rabatter har man ju inte en susning om själv.

Tack prisjakt och tack Lensway!
Spring in på lensway och beställ linser du med!

(ok, det är bara 150:- men många bäckar små)

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment