Big Brother.

on Thursday, March 8, 2012
Man kan ju tycka vad man vill om Big Brother.
Riktig skit egentligen men det är lätt att fastna. Och jag gör ju inget annat 22.00 på kvällarna så det blir BB helt enkelt.

Vad tycker jag om karaktärerna såhär långt?
Jag vet inte faktiskt.
Tycker att Sipan är en kille som borde åka ur. Dels för att han inte fullgör uppdrag, men framförallt för att han tex snor cigg. Jag skiter i hur Hanna W är som person, men man snor inte från varandra på det sättet.
Sen när han körde ner allas tandborstar i skrevet på sig själv är ju inte kul utan bara förbannat äckligt.
Tycker det säger ganska mycket om honom som person.

Sen finns det fler...
SurMarcel tex. Inget vidare kul.
Amandus som verkade så helt okej i början har stagnerat till att ligga i sängen med Camilla och bara snacka skit om de andra.
Jimmy, konstig kille det där, men gillar honom mindre och mindre ju mer jag ser av honom.
Marcelo - ingen åsikt ännu.
Lars..nä, ingen bra tv.
Joe. Nu har man ju börjat urskilja ord när han pratar, men han tappade min röst när han fick en hangup på Hanna och inte kunde släppa det.

Sen Hanna R, Hanna J, Annica, Camilla, dom bara finns där på nåt sätt.
Kia. En tjej som hade kunnat vara hur tilltalande som helst, men som förstör det genom att spela en roll som inte alls klär henne.

sen är det svårt att inte ha åsikter när det gäller Hanna W. Tänker inte gå in närmare på det, men om hon inte hade funnits i huset så hade det inte hänt så mycket tror jag.
Sen finns då Tenny/Jenny kvar.
Han är nog den enda som kanske kan vara den som går hem mest hos tittarna kanske. Han verkar ju väldigt rolig iallafall och oskyldigt dum på nåt sätt.

Men jag betvivlar inte att det kommer att fyllas på med fler deltagare, för just nu så är programmet ganska så tråkigt faktiskt.

Carpe Diem!


0 comments:

Post a Comment