Toscaring.

on Tuesday, January 10, 2012



På My Dog i helgen så fanns det en sak som jag verkligen blev sugen på att köpa.

Jag är en sån person som bara hatar fästingar på hunden (eller människor) och jag klarar absolut inte av att ta bort dom med bara händerna.
För detta ändamålet har jag en fästingpenna som fungerar alldeles utmärkt. Men den har jag ju inte alltid med mig och man vill ju helst plocka bort en fästing så snabbt som möjligt när man hittat en.



Då finns Toscaringen. 
En snygg ring i silver (925), designad för att kunna plocka bort fästingar och sedan krossa dom.
Och ringen är skitsnygg!
Tycker inte att man ser det på dom bilderna som jag har sett men den är verkligen snygg.
Läste att man kan få ringen i 18k guld också. 
Silverringen kostar 1500:- och det är ju ett bra pris, för smycken kostar ju. Och denna har ju dessutom en funktion som är grymt användbar för alla djurägare!




Vill du läsa mer om Toscaringen eller kanske beställa en så kan du göra det här.
Du hittar ringen hos PiaPlatina.

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment