Lite blingbling.

on Wednesday, January 11, 2012
Jag är (och har aldrig varit) en hästtjej.
Är inte intresserad på nåt sätt.
Tycker inte att det är kul ens att titta på en häst.

Fick prova på att rida för några år sedan då en väninna hyrde en häst över sommaren till sin dotter, och det var kul, men inget jag känner att detta måste jag göra igen.

Därför kanske det är skitkonstigt att jag köpt detta armband:

Dimacci Alba Luxury line.






Men så fort jag såg det så ville jag bara ha det.
Det är jättesnyggt med läderremmen som går runt handleden två ggr. 
Jag tycker dessutom att det är snyggt med lite lagom blingbling, och det hade ju detta armband.
Skönt när man kommer hem med nånting och man bara blir mer nöjd dag för dag!

Skulle gärna vilja ha fler liknande armband. Får väl jobba på det. Blir ett kärt nöje.

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment