Dagens ilandsproblem, vill ha tips!

on Tuesday, January 3, 2012

 Är på jakt efter en bra kameraväska som inte kostar mängder av pengar.
Ska minst få plats med följande: 
NIKON D3100 + standardobjektiv 18-55mm.

SIGMA 70-300mm.








Sen ska det finnas plats för kommande inköp också som tex, extra batterigrepp, extern blixt, lite filter osv.

Och vad är bäst att satsa på?
Axelremsväska, typ "hölsterväska", eller ryggsäck? Vad är mest praktiskt?

Har även funderat på en "insats" som man kan lägga i en väska man redan har. Är ju lite extra sugen på det eftersom att jag älskar mina märkesväskor som jag inte använder då jag tar kameran med mig. Att kombinera dom två stora intressena hade ju varit kanonish!


Hade varit jättebra med lite tips och idéer angående detta.
Sen undrar jag om någon vet om väskor o dylikt är billigare i Tyskland? Ska dit så kanske jag borde kolla på det där?

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment