Min första helt egna utställning!

on Monday, July 30, 2012
From idag och två veckor framåt (inte helgen) så har jag en lite fotoutställning på biblioteket på Chapmans torg i Majorna, Göteborg.

Var och hängde upp fotona imorse.
Var inte riktigt beredd på att folk faktiskt står och köar utanför biblioteket för att komma in, men det gjorde dom.
Och det var hur roligt som helst att se hur folk kom och på vägen in tittade på mina foton.

Kändes helkonstigt men fantastiskt.
För oavsett om man gillar fotona eller inte, så är det en stor känsla att folk ser det man har gjort och har en åsikt.
Vad åsikten sen är spelar mindre soll.
Har man bara skapat nån slags känsla hos någon annan så har man liksom lyckats med det man föresatt sig.



Att fylla två såna här montrar med bilder var en upplevelse, och för att vara första gången så tycker jag om slutresultatet!

Har du inget att göra och vädret är grått så kan du ju åka och kika lite.
Ta dig tid att gå på Sjöfartsmuseét ochså och titta på ett bildspel med foton som jag och mina kurskamrater har jobbat med under våren.
Det är strax under två hållplatser att gå däremellan, efteråt kan man fika på ett mysigt café.
Det hittar man överallt här, men Kafé Zenith kan ju rekommenderas.

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment