Jag har sån tur!

on Wednesday, July 11, 2012
Jag var med i en utlottning av en timmes massage på Facebook.
Det var ganska många som var med och jag trodde ju aldrig att jag hade en chans att vinna.

Men det gjorde jag och idag kom detta med posten:



Det kommer att bli underbart atta få en hel timmas massage.
Tror jag iallafall.
Det är så många år sedan jag fick det så jag kommer ju knappt ihåg hur det känns.


Jag kommer att utnyttja detta senare i sommar när andan faller på.
Sen kommer jag ju naturligtvis att blogga om hela upplevelsen, skriva vad jag tycker om lokaler, personal, bemötande mm.
Och framförallt hur underbart det har varit med en massage.
För det är jag övertygad om att det kommer att bli.


Tack till Medicor Rehab för presentkortet!

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment