En bra idé som är ganska dåligt utförd.

on Sunday, July 8, 2012
Det finns en tjänst på nätet som heter pocketogram.
Där kan man köpa ett presentkort till någon som sedan kan gå in på deras hemsida och välja pocketböcker, DVD-filmer och tidningar.

Tycker att konceptet är jättebra, en mycket kul sak att få, speciellt om man som vi läser ganska mycket.
Gubben fick detta i sommarpresent på jobbet och han satte sig framför datorn för att se vad han skulle välja.

Efter ett tag gav han upp och sa att jag kunde se om jag hittade nånting istället.

Jag hittade till slut två böcker som jag kunde beställa, men det som var dåligt med denna tjänsten - tyvärr - var att utbudet är alldeles för snävt och dåligt.

Jag gillar idén, gillar konceptet.
Men just på grund av det skrala utbudet så kommer jag aldrig att köpa detta till någon i present.
Då känns det mer värt att köpa ett presentkort i någon bokaffär så att alla intressen finns.

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment