Vad får vi i julklapp?

on Friday, December 2, 2011
Snart är det jul och man ska önska sig en massa julklappar.
Jag har funderat på vad jag skulle vilja ha.

Kom fram till att en sak som jag verkligen skulle vilja ha är ett batterigrepp till min Nikon D3100.

24.se så har dom detta batterigreppet:

Beskrivning:

 Vertikalt batterigrepp för:
Nikon D3100
 

Batterigreppet är utrustad med vertikal-grepp, 1 / 4 "Stativskruv. Genom detta sätt så kan man fotografera på samma sätt som ett övergripande grepp.

Ström: En eller två EN-EL14 uppladdningsbara Li-ion batterier (ingår ej), finns i vår webbshop.

Den vertikala avtryckare har support för fokus vid mjuk avtryckning och tagning vid full avtryckning.


Produktstorlek: ca 124 × 100 × 80mm
Vikt: Ca. 155g (utan batteri)


Priset är bättre än bra. 489:-
Det har alla råd med.

Varför vill jag ha ett batterigrepp från 24.se i julklapp?
Jo, dels för att batteritiden förbättras avsevärt, men också för att kameran blir stabilare att hålla speciellt då man har ett större objektiv på.
Sen utseendemässigt så blir ju kameran helt klart proffsigare! 

Jag skulle isåfall vara tvungen att köpa fler batterier till kameran.
Men det är inga problem.
24.se har även det till mycket bra pris och mycket annat till din kamera. 
Klicka här så får du se alla fototillbehör.

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment