Skor, skor, skor.

on Saturday, December 3, 2011
Äntligen har jag införskaffat Converse.
Snodde denna bilden på nätet men det är likadana som nu står i hallen.
Svart passar fint nu i vinter. 
(ja, eller vinter och vinter, här i Götlaborg är det ju plusgrader fortfarande)




Trots att jag är 40+ så kan jag bara säga: I löve my Converse!
Något som sitter i sen jag var 17år och köpte ett par snordyra rosa American Eagle sneakers.
Då, 1984, kostade mina höga, underbara, rosa sneakers 700:-

Och mina nyinköpta ligger på samma pris. Helt värt det med andra ord. Undrar hur mycket mina American Eagle hade kostat om man hade räknat om det till dagens värde, eller hur man nu ska uttrycka det.
Ni fattar vad jag menar.
(Idag kostar ett par American Eagle nästan ingenting)


Skor gör att man blir lite gladare, lite lyckligare och lite bättre. Skor is da shit! 

Tror att det finns många, mest kvinnor kanske som har samma kärlek till skor som jag har! 
Vilka är dina favoritskor? Vilket märke/märken föredrar du?

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment