Jimmy Choo shoe.

on Tuesday, December 6, 2011


Jag älskar skor!

Hela tonåren och i mitt unga vuxna liv så gick jag nästan uteslutande i pumps under den varma årstiden.
Mina pumps var en förlängning av mig själv och jag hade många i alla färger.

Dom senaste 10 åren så har klackarna blivit lägre och lägre.
Tyvärr.
För jag älskar verkligen högklackade skor.

Surfar runt ibland och drömmer mig bort i märkesskornas paradis. En av kungarna i det paradiset Jimmy Choo.
I hans värld tillbringar jag mer än gärna lite tid!

Jimmy Choo är en fascinerande man, och när han berättar om sin bakgrund och hans väg fram till en  av världens främsta skodesigner så blir man ödmjuk!
Denna mannen kan sitt yrke och älskar verkligen det han gör!


(Visst finns det både sandaler och ballerina även hos Jimmy. 
Men det är ju liksom inte riktigt samma sak....!)





Dessa underbara klassiska skor kostar 545.00 euro.(enligt mig en klok investering!)

Kolla den underbara klacken!

*Suck*

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment