Skräckfilm som man spyr av?

on Wednesday, February 1, 2012
Lånat från aftonbladet.se



"Visningen av ”V/H/S” på filmfestivalen Sundance slutade med ambulansutryckning och epilepsianfall.
Medan en biobesökare fick akutvård sprang hans flickvän ut i lobbyn och spydde."

PR-kupp?

Jag vet inte, men jag kände ju direkt att den filmen måste jag se!
Tydligen så insjuknade mannen under några intensiva minuter i början av filmen då en person drabbas av en fraktur och kameran fångar bla. hur benpipan hänger ut.

Låter slabbigt och slibbigt och egentligen så tillhör inte  just såna här skräckisar mina favoriter. Men eftersom att det är/har varit väldigt skralt med bra skräckfilmer så får man ju titta på det som finns. på marknaden.

Det finns bara en film som jag inte har tittat på som jag kände att handlingen var alldeles för magstark för mig.
Det var filmen "The human Centipede"

Jag ville verkligen inte se hur man syr ihop folks munnar med andras rumpor för att göra en levande mänsklig tusenfoting. Där gick en klar gräns för mig.

Carpe Diem!







0 comments:

Post a Comment