Skor, skor, skor.

on Tuesday, February 21, 2012
Som jag har skrivit förut så älskar jag sneakers.
Har alltid gjort och kommer väl alltid att göra.
När jag sitter på hemmet i min rullstol så kommer jag väl antagligen att fortfarande ha sneakers.
Köpte mina första för cirka 30 år sedan, och varför inte fortsätta i 30 till?

Ett givet kort till våren är såna här:



Nu har jag precis upptäckt nya skor som jag vill ha.
SVEA.
Alla barn, tonåringar o vuxna springer ju runt med mössor eller väskor från SVEA.
Men det finns skor också.
(antagligen har det funnits hur länge som helst, men det är först nu som jag har upptäckt dom)

Kolla här:

Underbara!
Funderar på såna här till sommaren:


Blir ju galen på att vintern fortfarande är kvar.
Älskar dock mina UGGS som har varit helt underbara i vinter.
Har ju ofta ont i fötterna, men tack vare dom så har jag knappt haft ont alls.
Väldigt mjuka och bekväma, men framförallt varma.

Snart, snart får vårskorna komma ut ut garderoben!

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment