Inne i höst.

on Wednesday, August 31, 2011




Dricker morgonkaffet och tittar på Tv4 Nyhetsmorgon.

Ser att modet i höst är reptilmönstrat. Det finns få saker som jag tycker är så fult som jag tycker att reptilmönster är.


Vet inte varför, har aldrig gillat det bara.



Sen spelar det ingen roll att det är det som är inne. Jag kommer aldrig att komma med varken kläder eller associarer med reptilmönster på. För mig betyder det gammal tant. Kanske var det någon gammal tant i grannskapet när jag var liten som hade något i reptil som har utgjort min åsikt i detta.


Iallafall så är det reptilmönstrat som gäller i höst om man vill vara inne. Jag tycket det är python! ;)





(Prada)







(Prada, kopierat från Elle)



(Bild från Elle)



(Gucci)







Tur att man inte är slav under modet, utan klarar av att tänka själv. (Jo jag fastnar för vissa trender, men inte ALLT!)



Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment