Blommor!

on Sunday, August 14, 2011


Ibland fyller man år.

Jodå, tanten har nu blivit 40+4.


Jag fick fina presenter, tillbehör till systemkameran, fotobok mm.

Och jag fick en STOR blombukett av ena dottern och dotterdotter. Den var nästan lika stor som henne när hon bar på den.

Fick en annan blombukett av sonens sambo som var jättefin den med.























Jag har inga gröna fingrar. (Eller så beror det på bristande intresse, och inget tålamod)


Kanske är det orsaken till att jag blir sjukt glad när jag får blommor. Jag njuter verkligen. Älskar att komma in i ett rum där jag har blommor, att se hur vackra dom är och känna hur otroligt gott dom doftar.


Det är underbart!


Och att få såhär fina buketter kallar jag vardagslyx, för det känns verkligen lyxigt med vackra blommor!




Tack alla för en jättefin födelsedag!




Carpe Diem!


0 comments:

Post a Comment