Vilket j***a uttalande!

on Monday, May 9, 2011


Patrik Sjöbergs mamma Birgitta talar ut i tidningen idag.
Under tiden som jag läser artikeln så tänker jag att det måste vara fruktansvärt att vara mamma och inte ha förstått eller sett vad som har pågått.

Tycker hemskt synd om mamma Birgitta....ända tills jag läser avslutningen på artikeln:

"Min eloge till Patrik för att han har tagit bladet från munnen - även om det gör ont i mig!
Jag borde ju ha förstått, jag borde ha satt stopp för denna relation. Eller kanske inte....trots all skit fick Patrik ett liv som världselitidrottare på elitnivå."

Alltså, jag häpnar över detta fruktansvärda uttalande! Det är väl klart som korvspad att ett barns välmående är det som spelar roll, inte om barnet blir idrottande på elitnivå eller kändis eller vad som helst.
Jag fattar verkligen inte hennes uttalande. Men mina misstankarna kom direkt och jag tror att hon visste vad som hände med hennes son eller misstänkte vad som hände.
Men för henne var det värt det antagligen....

Hur kändiskåt får man bli?
Usch, jag ryser och blir äcklad av uttalandet.


Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment