Nyöppning i nästa vecka!

on Wednesday, May 18, 2011



I nästa vecka den 26/5 09.00 öppnas Lidl på Stigbergstorget igen.

Det blev jag glad över för jag gillar att ha flera olika alternativ. Det blir ganska tråkigt i längden att springa på ICA och Hemköp.

Willys Hemma har jag ratat för länge sedan för den som ligger här är löjligt dyr. Då kan jag hellre gå till dom andra affärerna.



Det finns dom som hellre skulle dö än att gå in på Lidl, men den sidan i personligheten har jag inte alls.

Jag struntar högaktningsfullt i dom som anser att bara ICA och typ COOP är bättre. För så är det verkligen inte.


Dom gånger jag har fått dåliga varor har jag handlat just på dessa stora matvarukedjorna som enligt vissa är det enda rätta.

Tror att man missar en massa bra saker genom att ha den inställningen. Det är bättre att vara fri ifrån vad andra tycker och göra det man själv vill!



Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment