Testing, testing.

on Sunday, May 15, 2011
Fortsätter med att delge fler av det vi har testat från foderbilen.se
En karda från Dogman.
Hur skulle jag kunna få fram vad jag tyckte om den? Jo, jag plockade fram min andra karda som jag precis hade köpt när jag fick testpaketet från foderbilen.se.




(Klicka på bilden så kommer du till produkten)

Kardan jag köpt in själv.


Så här såg det ut på min "gamla" karda efter att jag borstat ena sidan av lilla vovven.
Inte mycket päls alls.


Detta är kardan från foderbilen. Borstade andra halvan av vovven.
Mer päls, eller hur!?

Jag är helt frågande, hur kan det bli en sån skillnad?





Kardorna är mycket lika varandra, ändå blir det en sån skillnad i resultat. Jag vet verkligen inte hur det kan bli så.
Det står på dogmankardan att den har ergonomiskt utformat handtag, och den ligger faktiskt bättre i handen och känns bekvämare än min andra karda.

Sen är priset inget att diskutera. 49kr är denna karda väl värd.

Rekommenderar denna!


Carpe Diem!



0 comments:

Post a Comment