Nytt till hösten/vintern 2012-2013.

on Wednesday, September 12, 2012
Varje höst och vinter kommer samma problem.
Vad ska man ha på sina fötter?

För visst är det så att man varje år köper skor/kängor/stövlar som man tänker att dessa kommer jag att kunna ha i minst två år.
Sen när säsongen återkommer och man tittar på förra årets inköp så vill man bara ha nytt.
För inte vill man ha det man hade förra året, nej man vill ha NYTT!

Jag hittade ett par sköna kängor iallafall som jag tror att man kan ha till olika saker.
Jag är ju ute och går väldigt mycket och då känns dom här helt okej:

Björn Borgs "Hingis High Sue".
799:- så inte vansinnigt dyra.
Har faktiskt aldrig haft något från Björn Borg, helt enkelt för att jag aldrig har fastnat för något, men dessa gillar jag skarpt!
Visst ser dom sköna ut!?

Inget att rekommendera om det blir ren massa snöslask eftersom att dom är i mocka, men man kan ju ha ett par andra också som man kan växla med.
Tycker att det röda skosnöret gör hela kängan faktiskt.

Får väl fundera lite och se om jag hittar dom i butik.
I skrivande stund så har jag bara sett dom på nätet, och jag vill ju helst prova först innan jag köper så att jag känner att dom sitter bra på  ens fötter.
Annars blir det något helt annat, man kan ju lätt ändra sig när man hamnar i en skoaffär!

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment