Buzzar klart om Asonor.

on Sunday, September 9, 2012

Som buzzador har jag testat Asonor nässpray som skulle hjälpa mot snarkningar.
Läs mitt första inlägg här.

Efter en månad så är jag, och mina vänner som har provat ganska besvikna.
Jag trodde verkligen att det skulle hjälpa.
det var en av fyra som menade på att det kanske, kanske hade hjälpt lite, men att det isåfall var väldigt marginellt.

Jag upplevde att det var jobbigt att använda den, gillade inte smaken av den och inte heller det faktom att jag inte fick dricka något efter att ha sprayat med det i näsan för det skulle ta bort verkningen av den.

Så vad tycker jag?
För min och mina vänners del så var det bra att få testa detta gratis, för att betala 250:- för något som absolut inte hjälper hade varit sjukt tråkigt.

Kanske det finns människor som detta hjälper på mot snarkningar, men här gjprde det inte det.
Jag tycker att man istället ska gå till en läkare om man har problem med snarkningar och se vad som kan ligga bakom det hela.
Och om man vet med sig att man tex. har övervikt så kanske man ska testa att gå ner lite och se om det hjälper.
Snarkningar kan säkert bero på många olika saker, så jag tror inte att en nässpray är ett undermedel som botar allt.

Spara pengarna och gör något roligt för dom istället!
Det är mitt råd!


Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment