Idioter som jobbar med Framtidens Bredband?

on Tuesday, September 18, 2012


Hur är det ens möjligt att dom har kunnat installerat fel uttag?
Mycket pengar som bara kastats bort med andra ord.
(är det därför hyrorna är så höga?)

Och som ni ser så trycker dom verkligen på att eluttaget sitter i hallen.
Ingenting behöver vi som hyresgäster göra, för dom kommer enbart att jobba i hallen.

Sure Bettan.
Nej, de skulle ju såklart in i klädkammaren och den är inte den mest organiserade som finns.
Jag frågade mannen som kom om det var okej och om han kom åt det han skulle och han svarade vänligt ja.

Arbetet utfördes och mannen ropade att nu är jag klar och hejdå.

En snabb blick ut i hallen och det visade sig att han hade slängt ut både mina och gubbens alla skor ut i hallen.
Vovvens fodertunna var inslängd längst in i klädkammaren.

Varför svarade gubben ja på frågan om han kunde jobba därinne?
Jag hade kunnat flytta på dom sakerna om han hade svarat nej, och jag hade inte slängt iväg sakerna så som han hade gjort.

Det hade tagit mig max 30 sekunder.
Skitgubbe!

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment