Wiehe på Götaplatsen.

on Friday, August 17, 2012
Begav mig in på Kulturkalaset igår igen.
Mikael Wiehe spelade på Götaplatsen så det var första målet.

Varför?
Jag lyssnar inte på Wiehe.
Jo, flickan och kråkan, den kan ju alla och alla har hört den. (fast jag gillar den bättre med Timbaktu)


Tänkte iallafall att man kunde ge mannen en chans, han var ju stundtals bra i "Så mycket bättre" på tv.
I annat fall kunde jag ju fota till bloggen.

Stog i publikhavet (eller..hav och hav) i 20 minuter innan jag höll på att somna stående så då gick jag.
Fotografera Mikael var inte direkt kul heller, han stog på ungefär samma sätt hela tiden och det hände ingenting spännande på scenen.




Men dom andra som stog i publiken såg ut att njuta och ha det bra.
Så är det ju om man gillar både artisten och låtarna.


Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment