Nymobil.se

on Tuesday, August 14, 2012
Nu har jag hittat en annan sida med skal till mobilen.
Sidan heter Nymobil.se

Där hittar man alla möjliga skal.
Lite mer pengar, men också lite mer av allting.
Om du gillar blingbling så har dom verkligen skal till dig.
Jag skulle kalla det superblingbling!

Jag menar...kolla här:


(klicka på bilden så kommer du direkt till skalet)
Hur kul som helst, och det som slår mig när jag tittar på hemsidan är att de flesta skalen har jag aldrig sett.
Alltså stor chans att man blir ganska ensam om sin mobils utseende.

Och det vill man ju verkligen vara!

Vilket skal fastnade jag för då?
Jo detta skalet:

(Klicka på bilderna så kommer du direkt till dom och kan beställa)



Skalet heter "iPhone 4 4S Hard Wooden Case Cover Rabbit Plant Carving Detachable" och jag tycker att det är sjukt snyggt.
Mycket passande till mig!
Priset är helt okej det med, 189:-


Klicka in dig på den hemsidan, jag lovar att du får en kul stund och att du kommer att hamna i "viljaha-stadiet"!

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment