Syster Sol - Massive!

on Friday, August 17, 2012
Det andra målet för kvällen var Syster Sol som skulle uppträda på Kungstorget.

Lyssnar inte så mycket på Syster Sol, men hon har ju några sköna låtar med gött gung i. (tex. jag gillar din Vibe)
För Reggae kan aldrig bli fel.



Ställde mig på ett ställe jag trodde skulle vara perfekt att stå på.
Men det visade sig att det blev det stället som folk gick förbi hela tiden och det var %#=#@ störande!
Fick inte in den sköna känslan som jag skulle fått om inte alla störde mig hela tiden, men Syster Sol´s framträdande var helt ok enligt mig.

Kul med en tjej på den svenska Reggaehimlen.
Varför finns det så få kvinnor inom den genren?
Älskar kapten Röd, men det hade varit himla kul om det fanns en kvinnlig motsvarighet!
Syster Sol är på god väg!

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment