Wet n Wild!?

on Thursday, August 23, 2012
Idag köpte jag nagellack.
Det inträffar mycket sällan.
Men lilla barnbarnet vill gärna måla naglarna när hon är här och hälsar på så det är väl bäst att inhandla någon då och då.

Köpte ett märke som heter Wet n wild megalast.
Själva borsten är markant större än på en vanlig nagellack.
Var lite tveksam först, men nu när jag testade lacket så fullkomligen älskar jag den stora borsten och själva nagellacket.
Jag strök på färgen en gång, sen räckte det.
Det torkade mycket snabbt och det är snyggt!

Lacken finns i många frascha färger, jag köpte en lila variant.
Priset är mer än överkomligt: 59kr.
Jag kommer absolut att inhandla fler färger och jag kommer att börja använda nagellack själv nu.
SÅ mycket gillade jag detta lacket!


Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment