Asonor - motverkar snarkning?

on Friday, August 10, 2012

Asonor nässpray.
Mot snarkningar.

Denna produkten ska jag nu buzza om och utvärdera.
Jag läser i foldern som medföljde att 60% av männen och 40% av kvinnor snarkar.

Du kan läsa om produkten här.


Jag snarkar.
Gubben snarkar.
Kompisar snarkar.
Så nu ska vi testa Azonor och se vad vi tycker.

Tydligen ska 3 av 4 bli hjälpta så det blir spännande att se hur det blir bland oss som testar.

30ml kostar ca. 229:- och räcker till 30 dagars behandling.
Kan det ju absolut vara värt om det hjälper!

Jag har i flera år använt öronproppar för att kunna sova bredvid min snarkande man.
Det har resulterat i att jag inte kan sova utan öronproppar även om jag sover ensam.

En kompis fick med sig Asonor hem för att prova häromdagen.

Han har provat såna där klämmor som utvidgar näsborrarna (bortkastade pengar) plåster på näsryggen (bortkastade pengar) så jag håller verkligen tummarna för att Asonor ska funka.

Dels för hans egen skull, att han kan få en bättre nattsömn och vakna mer utvilad, men också för hans frus skull som kanske kan få sova i lugn och ro!

Det enda som jag själv kanske känner lite reservationer mot när jag läser hur man ska använda Asonor är att man helst inte ska äta eller dricka när man har sprutat in medlet i näsan.
Det kommer att bli en utmaning för mig eftersom att jag drickaer vatten dygnet runt.
Men jag ska se om jag kan uthärda det.

Mer rapporter kommer vid senare tillfälle.

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment