Fotofunderingar vid festival.

on Sunday, June 10, 2012
Clandestino Festivalen på Röda Sten har innehållit en annorlunda musikupplevelse.
Ett eldorado i rytm, glädje och sång.

Är glad att jag fått vara med på en så här annorlunda musikupplevelse, och jag har haft det jätteroligt även om jag är helt slut till sinne och kropp.

Efter en sovmorgon till 12.00 (!) ska jag nu bara vila tills det är dags för sista dagen på festivalen.

När det gäller konsertfotografering så har jag så mycket att lära - så otroligt mycket!
Ingen lätt uppgift, men jag har lärt mig massor av fotografen jag hänger med och även genom att observera dom andra.
Och vilken fysik dessa fotografer måste ha.

På mig finns det inte en kroppsdel som inte värker.
Kan bara säga att: Gymmet - Släng dig i väggen!



Jagwa Music

Började dessutom att fota i RAW igår.
Fattar verkligen inte varför jag inte har gjort det innan?
Helt idiotiskt att man kört på JPEG!


Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment